خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 12:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
حیات مقدم:

شهرهای جنوب استان خوزستان با مشکل تنش آبی مواجه هستند

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ما در حال حاضر در شهرهای جنوب شهر استان خوزستان و در روستاهای این شهرستان‌ها با مشکل آب شرب مواجه هستیم و این موضوع باعث درگیری‌هایی در بین مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیر حیات مقدم در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: متاسفانه ما در حال حاضر در شهرهای جنوب شهر استان خوزستان و در روستاهای این شهرستان‌ها با مشکل آب شرب مواجه هستیم و  این موضوع باعث درگیری‌هایی در بین مردم شده و متاسفانه جناب آقای وزیر انگار که نه انگار این مشکل وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بحث انتقال آب سد کوثر برای شهرهای جنوب شرق استان خوزستان بیان کرد: این یک پروژه آبرسانی در واقع ۱۰ ساله بوده و ظرف ۱۰ سال گذشته متاسفانه ۲۰ درصد پیشرفت داشته است. منابعی که در سال جاری برای این مسئله در نظر گرفتن ۲۰۰ میلیارد تومان است و ۱۶۰۰ میلیارد تومان منابع نیاز دارد بنابراین با رقمی که برای پیشرفت این پروژه در سال جاری تعیین شده، این پروژه تا ۸ سال دیگر به اتمام می‌رسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379950
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار